2008-01-16

MSN Messenger


Nu har jag lagt till en funktion på bloggen som gör att Ni kan kommunicera live med mig genom MSN Messenger. Ni får gärna vara anonyma om Ni vill eller tycker det behövs (om ni vill tipsa om något, till exempel), men naturligtvis är jag gladast om Ni skriver Ert riktiga namn eller åtminstone nicknamn.

Vänligen ha överseende om jag inte svarar omedelbart eller alls - som egen företagare är någon av mina datorer oftast online, inklusive MSN Messenger, men det är inte helt säkert jag sitter vid datorn ändå, eller har riktigt tid för tillfället. Prova då hellre igen lite senare.

Tips: I menyn till vänster finns en Messenger-ikon och texten "Chatta med mig" som länkar till detta inlägg. Men om Ni klickar på enbart ikonen öppnas chatten i ett eget fönster!


Inga kommentarer: